Dezvăluirile jurnaliștilor maghiari: Știri false difuzate în campania lui Orban

Odată terminate alegerile din Ungaria cu victoria naționalistă și populistă a lui Viktor Orbán, jurnaliștii canalului de stat MTVA, care are un buget anual de 250 de milioane de euro, spun că mesajul partidului de guvernământ a fost difuzat non-stop pe toate canalele de televiziune, folosind chiar informații false cu scopul de a-i pune într-o lumină proastă pe migranți și pe solicitanții de azil, scrie Corriere della Sera.

continuare… .

G4Media

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *