Presa rusă pro-Putin, fără acreditare la Macron: Accesul e rezervat doar pentru jurnalişti

Televiziunea publică rusă Russia Today (RT) s-a plâns luni că a fost respinsă de Palatul Elysee, afirmând că jurnaliştilor postului său în limba franceză li s-a refuzat acreditarea de către preşedinţia franceză de două ori într-o săptămână, informează AFP, citată de Agerpres.

continuare… .

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *